Bike park Kanin

Alpi Center Bike Park Kanin Doba trvání: 2:30h
Náročnost sjezdu: těžký
Vzdálenost / Převýšení: 15km / 650m

Technický sjezd po horských pěšinách, pár dřevěných překážek a hodně kamených pasáží. Bike park Kanin si užijete!

Výchozí bod: Lze vyrazit odkudkoliv z Bovce, z kempu Alpi Center Vodenca, ale popis i mapka vychází z kempu Polovnik.

Popis trasy: Z kempu se vydejte doprava na boveckou náves. Odtud po asfaltce kolem kostela směrem na vesnici Plužna. Asi kilometr za Bovcem na Y křižovatce jeďte doprava a z této cesty už neodbočujte. Štěrková cesta pozvolně stoupá a občas jsou z ní krásné výhledy na Bovec a okolí. U mezistanice kaninské lanovky se cesta prudce stáčí doleva a o deset minut později dojede na křižovatku. Na té jeďte doleva a po přibližně 250ti metrech hledejte odbočku doleva na pěšinu. Tady začíná sjezd. Bikepark není moc dobře značený a budete muset sledovat stopy svých předjezdců či mapičku v telefonu. Není ale na orientaci složitý. Až opět dojedete na štěrkovou cestu, po které jste stoupali, dejte se doleva a jeďte po ní asi 100m. Pak odbočte doprava na pěšinu a užívejte si další část sjezdu. Na jejím konci se na štěrkové cestě vydáte doleva a urazíte po ní 100 až 150m k odbočce doprava. Tady vjedete do třetí, poslední, části bike parku. Na jejím konci po štěrkové cestě doleva k asfaltce, po té taky doleva a po chvíli šlapání budete na cestě, po které jste jeli nahoru. Krátký sjezd po asfaltu a jste zpátky v Bovci. POZOR! dřevěné překážky v bike parku nejsou všechny perfektní a je potřeba je zkontrolovat, než na ně vjedete. Jedná se o technicky náročný sjezd!

Zpět do Cyklo vyjížděk

Napište nám

Udělejte první krok k nezapomenutelné dovolené nejen ve slovinském Bovci!

captcha

E-mail: info@alpicenter.cz

Telefonní čísla: +386 31 783 074, +420 731 426 966

Sledujte nás

Copyright © 2018 Alpi Center d.o.o.