Podor Javorščku

Alpi Center sesuv na Javorščku Doba trvání: 1:30h
Náročnost sjezdu: střední
Vzdálenost / Převýšení: 11km / 430m

Krátká a velmi pěkná projížďka na vyhlídku uprostřed skalního sesuvu na Javorščku. Lehce technický sjezd je příjemným doplněním.

Výchozí bod: Lze vyrazit odkudkoliv z Bovce, z kempu Alpicenter Vodenca, ale popis i mapka vychází z kempu Polovnik.

Popis trasy: Za bránou kempu se dáte doleva po štěrkové cestě směrem ke kostelu a hned po pár metrech malého stoupání odbočíte na pěšinu doprava. Ta vede na křižovatku u letiště. U terminálu letiště najedete na polní cestu, která letiště zleva objíždí a asi ve dvou třetinách přistávací dráhy se dáte po lesní cestě doleva. Dojedete k asfaltové silnici u mostu přes Soču. Hned za mostem se dejte doleva po štěrkové cestě proti proudu Soči. Až dojedete opět na asfalt, dejte se doleva a asi po 300m doprava. Následuje několik kilometrů stoupání. Chvíli před sesuvem minete začátek pěšiny, po které později pojedete dolů, ale výhledy ze sesuvu stojí ještě za pár minut námahy navíc. Sjezd moc značený není, ale sledujte nejvýraznější pěšinu a nemůžete to minout. Cestou je třeba překonat jedno vyschlé koryto potoka, ale jinak je vše sjízdné. Dole přejedete asfaltku a spustíte se k lávce přes Soču. Za lávkou jeďte doleva po proudu a za chvíli jste u druhé lávky, tentokrát přes Koritnici. Z kempů na soutoku vystoupáte po strmé asfaltce, kterou na vrchu v levé zatáčce opustíte a po polní cestě kolem Ravelniku dojedete až ke kempu.

Zpět do Cyklo vyjížděk

Napište nám

Udělejte první krok k nezapomenutelné dovolené nejen ve slovinském Bovci!

captcha

E-mail: info@alpicenter.cz

Telefonní čísla: +386 31 783 074, +420 731 426 966

Sledujte nás

Copyright © 2018 Alpi Center d.o.o.